om jag kunde..

ååh jag har gått o blivit totalt latte-tokig.
jag älskar det, och dessvärre har jag nog blivit beroende.
jag får fasligt ont i huvet när jag inte dricker kaffe.
och jag har börjat gå upp lagom till lunchdags, varje dag.
- inte bra när man ska till skåne med familjen, som går upp typ 8 varje dag.. >.<
huh.. hur ska detta gå?
jajja.. jag funderar på att gå ut en stund. sen så vet man aldrig vad som händer ikv, men jag tippar på film+popkornkväll.
idag har jag börjar packa för skåneresan (jag har tagit fram två väskor och slängt ner hälften av garderoben i dom.)
jag måste träna, har inte gjort det på en vecka.. -.-
jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden, alltså vet jag absolut inte vad jag vill gå för gymnasium, lr vart..
jag vill flytta. jag är trött. jag har tråkigt.
jaja. nu vet ni lite mer om mina tankar, för stunden iaf.
höhö.. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0