Olimpia<3

jag
totalt
verkligen
ÄLSKAR
dig,
Olimpia
Olsson
<3
och
jag
saknar
dej

enormt
sjukt
grovt
j*vl*
mycket
<3



Jag ska alltid finnas för dej.
Jag vill aldrig någonsin förlora dej.
Du betyder så mycket, o de borde vara olagligt att älska någon så mycket<3 men du är min bästa vän.<3
orden "jag älskar dig" kan omöjligt räcka till, för vad du betyder för mig.
Du drog mig upp ur skiten, ur de där mörka jävla hålet jag levde i.
jag kan lugnt säja till er andra, att det är tack vare henne som jag ens finns vid det här laget. Jag älskar dej. jag har skrivit det och sagt det så mycket till dej nu, att de borde räcka men det kan det omöjligt göra!
jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej!
och jag saknar dej så himla sjukt väldans mycket<3
fan, inga ord funkar. du är värd så mycket mer än guld o diamanter<3
jag vet att du inte kommer kunna läsa detta på länge, men jag skriver det iallafall. Du ska veta att jag alltid ställer upp för dig, no matter what!
och om de är nåra killar som ens tänker tanken att playa med dig, så glöm det, de blir synd om er o så fall, jävligt synd. Jag kan fortsätta skriva i evegheter, detta är vad jag skulle säja till dig igår på tele, fast jag hann inte. nu kanske du förstår varför<3

kortfattat: jag älskar & saknar dej Olimpia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0