tjatja falsterbo!

jo ni, kan ni tro det?
just nu sitter jag här i våran (familjens) hyrda stuga i falsterbo! gulligt litet ställe dethär. och bara 200m här ifrån finns en skit stor NATTKLUBB/resturang/café/bar. bara ett "litet" problem då. jag är inte 18. >.<
hahaha men de är nog värt ett försök med syrran (som är 18) att komma in på torsdag iaf. (a'
annars så blir det väll la playa hela sol tiden i veckan, (har bara 200m dit med).
och i morron så hoppas jag nästan att det kommer att regna, för isåfall så blir det MALMÖ för min skull! :D
vad jag behöver köpa är:
- "gladiator"-sandaler
- jeansleggins
- skor med ca: 5cm klack att ha i skolan sen
- ny borste!, min är trasig..
- hårinpackning

jaja onödig information om ni ville ha! ;D

heta solkyssar till er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0